Autor |
Wiadomość |
Pietruch |
Wysłany: Czw 0:16, 01 Lis 2012 Temat postu: Nie działa |
|
Nie wiem czemu ale robię tak jak jest napisane akceptuje a samochód nadal jedzie tak samo |
|
 |
budyn |
Wysłany: Nie 21:17, 10 Cze 2012 Temat postu: super |
|
Super poradnik wielkie dziękki naprawdę mi pomógł. |
|
 |
wiktor |
Wysłany: Pon 18:22, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
bardzodobry poradnik |
|
 |
d0ll4r |
Wysłany: Śro 13:33, 05 Lip 2006 Temat postu: Tuning osiagow-poradnik |
|
Witam opisze tutaj jak stuningowac osiagi w grze NFS MW.
Ok zaczynamy. Ponizej macie okno tuningu osiagow.
Dostac sie do niego jest prosto. Wchodzimy w menu wyscigu wybieramy tor, swoje auto ktore chcemy podrasowac i klikamy wyscig. Podczas wyscigu naciskamy Esc i wybieramy ikone:
Ok teraz objasnie jaki pasek do czego sluzy i podpowiem kilka wskazowek.
1. Uklad kierowniczy to nic innego jak sila skretu jesli ustawicie pasek na - to samochod bedzie podsterowny i nie bedzie wyrabial na zakretach natomiast jezeli przesuniecie pasek na + (nie za duzo) to uzyskacie szybsze skrety samochod bedzie szybciej reagowal na polecenia klawiatury :]
2. Prowadzenie - jest to tak potocznie mowiac przyczepnosc podczas skretu im lepsze prowadzenie tym lesze osiagi. Jezeli dacie pasek na - to auto pedzie wam sie pieknie slizgalo po ulicy tylem czego nie polecam (no chyba ze chcecie podriftowac :] Z koleji jesli przesuniecie pasek na + to auto podczas skrecania bedzie lepiej sie prowadzilo za pierwszym razem bedziecie mieli wrazenie jakby auto jezdzilo po szynach. Nie przesadzcie z tym dawajcie maximum 3 kreski bo powyzej w jednym i drugi przypadku auto bedzie wam sie slizgac.
3. Hamluce - jeden z najwazniejszych ukladow w aucie!!! Jezeli przesuniecie pasek na - to podczas hamowania auto bedzie wam sciagalo na boki wpadniecie w poslizg i stracicie cenne sekundy. Natomiast jezeli przesuniecie pasek na + najlepiej na maxa to auto bedzie wam hamowalo systemem 10% mocy hamowania na tyl 90% mocy hamowania na przod. Jest to doskonala opcja gdyz wtedy auto nie slizga sie przy hamowaniach i szybciej hamuje i wtedy zyskujecie cenne sekundy.
4. Przeswit - hehehe jakby nie mogli inaczej tego w Polskiej wersji jezykowej nazwac :] Jest to opcja ktora odpowiada za twardosc zawieszenia jezeli ustawicie na - auto sie obnizy i nabierze twardosci i lepszej przyczepnosci nie radze z tym przesadzac juz przy 3 "kresce" auto skacze na kraweznikach i sie wywraca. Jesli dacie Przeswit na + to auto bedzie wyzsze i kraweznikow nawet nie odczujecie jezeli na nie wpadniecie ale auto bedzie wam sie gibalo na boki co przy ostrych zakretach moze grozic nawet wywroceniem sie wozu.
5. Areodynamika - nastepny bardzo wazny element w aucie. radze ustawic na maxa na + stracicie co prawda na predkosci maxymalnej ale auto bedzie tak przyklejone do drogi ze dzwigiem go nie oderwiesz. A to jest bardzo wazne na zakretach a jak wiecie trasy w NFS MW sa baaaaardzo krete :] Jesli ustawicie na minus auto wam odfrunie w powietrze :]
6. Nitro - wedlug mnie w MW nie powinno tego nitro byc jak jezdzic Potsche Carrera GT to bez nitro. No ale jak juz jest to trzeba korzystac :] ustawienie na - daje dluzsze ale slabsze zuzycie nitro (wolno i dlugo nabieramy predkosci max.) Przesuniecie paska na + daje szybsze ale bardziej efectowne zuzycie Nitro (szybcie jnabieracie predkosci maxymalnej co sie przydaje przy wychodzeniu z zakretu)
7. Turbosprezarka - Ahhhh moje ulubione nie wachac sie tylko przesuwac pasek maximum na - na starcie dostaniecie takiego kopa ze spoilery wam poodrywa. Oczywiscie stracicie predkosc maxymalna ale z zakretow bedzie wychodzic w trymiga. Ustawienie na + pozwoli wam osiagnac maxymalna predkosc wozu ale niestety kosztem przyspieszenia(auto bedzie jak mul)
Jak widzicie sa + i - tych ustawien. Sami sprobujcie sobie ustawic tuning osiagow kazdy ma inne gusta a o gustach sie nei rozmawia. PAMIETAJCIE nie przesadzajcie z ustawieniami bo otrzymacie rezultat przeciwny do zamierzonego.
autor: d0ll4r |
|
 |