Forum Poradnik do gry NFS MW Strona Główna
->
Poradnik/NFS MW
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
NFS MW Poradnik
----------------
Regulamin
Newsy/Ogłoszenia
Prośby/Propozycje
Poradnik/Ogólnie
Poradnik/NFS MW
Poradnik/NFS: U2
Poradniki/Sciąganie
Poradniki/Programy
Poradniki/Filmy
www.clh.mph.pl
----------------
Czarna Lista Hermana
Ogłoszenia
Need For Speed
----------------
NFS
NFS II
NFS III: HP
NFS: IV
NFS: Porche
NFS: HP2
NFS: Underground
NFS: Underground 2
NFS: Most Wanted
NFS: Carbon
Lineage 2
----------------
Ogłoszenia/Nowości
Serwery
Klany/Gracze
Hyde Park
----------------
Na wesoło
Gadajcie o czym chcecie
Śmietnisko/Balton :P
----------------
Kosz
Współpraca
----------------
Portale Współpracujące z nami
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pietruch
Wysłany: Czw 0:16, 01 Lis 2012
Temat postu: Nie działa
Nie wiem czemu ale robię tak jak jest napisane akceptuje a samochód nadal jedzie tak samo
budyn
Wysłany: Nie 21:17, 10 Cze 2012
Temat postu: super
Super poradnik wielkie dziękki naprawdę mi pomógł.
wiktor
Wysłany: Pon 18:22, 17 Wrz 2007
Temat postu:
bardzodobry poradnik
d0ll4r
Wysłany: Śro 13:33, 05 Lip 2006
Temat postu: Tuning osiagow-poradnik
Witam opisze tutaj jak stuningowac osiagi w grze NFS MW.
Ok zaczynamy. Ponizej macie okno tuningu osiagow.
Dostac sie do niego jest prosto. Wchodzimy w menu wyscigu wybieramy tor, swoje auto ktore chcemy podrasowac i klikamy wyscig. Podczas wyscigu naciskamy Esc i wybieramy ikone:
Ok teraz objasnie jaki pasek do czego sluzy i podpowiem kilka wskazowek.
1. Uklad kierowniczy to nic innego jak sila skretu jesli ustawicie pasek na - to samochod bedzie podsterowny i nie bedzie wyrabial na zakretach natomiast jezeli przesuniecie pasek na + (nie za duzo) to uzyskacie szybsze skrety samochod bedzie szybciej reagowal na polecenia klawiatury :]
2. Prowadzenie - jest to tak potocznie mowiac przyczepnosc podczas skretu im lepsze prowadzenie tym lesze osiagi. Jezeli dacie pasek na - to auto pedzie wam sie pieknie slizgalo po ulicy tylem czego nie polecam (no chyba ze chcecie podriftowac :] Z koleji jesli przesuniecie pasek na + to auto podczas skrecania bedzie lepiej sie prowadzilo za pierwszym razem bedziecie mieli wrazenie jakby auto jezdzilo po szynach. Nie przesadzcie z tym dawajcie maximum 3 kreski bo powyzej w jednym i drugi przypadku auto bedzie wam sie slizgac.
3. Hamluce - jeden z najwazniejszych ukladow w aucie!!! Jezeli przesuniecie pasek na - to podczas hamowania auto bedzie wam sciagalo na boki wpadniecie w poslizg i stracicie cenne sekundy. Natomiast jezeli przesuniecie pasek na + najlepiej na maxa to auto bedzie wam hamowalo systemem 10% mocy hamowania na tyl 90% mocy hamowania na przod. Jest to doskonala opcja gdyz wtedy auto nie slizga sie przy hamowaniach i szybciej hamuje i wtedy zyskujecie cenne sekundy.
4. Przeswit - hehehe jakby nie mogli inaczej tego w Polskiej wersji jezykowej nazwac :] Jest to opcja ktora odpowiada za twardosc zawieszenia jezeli ustawicie na - auto sie obnizy i nabierze twardosci i lepszej przyczepnosci nie radze z tym przesadzac juz przy 3 "kresce" auto skacze na kraweznikach i sie wywraca. Jesli dacie Przeswit na + to auto bedzie wyzsze i kraweznikow nawet nie odczujecie jezeli na nie wpadniecie ale auto bedzie wam sie gibalo na boki co przy ostrych zakretach moze grozic nawet wywroceniem sie wozu.
5. Areodynamika - nastepny bardzo wazny element w aucie. radze ustawic na maxa na + stracicie co prawda na predkosci maxymalnej ale auto bedzie tak przyklejone do drogi ze dzwigiem go nie oderwiesz. A to jest bardzo wazne na zakretach a jak wiecie trasy w NFS MW sa baaaaardzo krete :] Jesli ustawicie na minus auto wam odfrunie w powietrze :]
6. Nitro - wedlug mnie w MW nie powinno tego nitro byc jak jezdzic Potsche Carrera GT to bez nitro. No ale jak juz jest to trzeba korzystac :] ustawienie na - daje dluzsze ale slabsze zuzycie nitro (wolno i dlugo nabieramy predkosci max.) Przesuniecie paska na + daje szybsze ale bardziej efectowne zuzycie Nitro (szybcie jnabieracie predkosci maxymalnej co sie przydaje przy wychodzeniu z zakretu)
7. Turbosprezarka - Ahhhh moje ulubione nie wachac sie tylko przesuwac pasek maximum na - na starcie dostaniecie takiego kopa ze spoilery wam poodrywa. Oczywiscie stracicie predkosc maxymalna ale z zakretow bedzie wychodzic w trymiga. Ustawienie na + pozwoli wam osiagnac maxymalna predkosc wozu ale niestety kosztem przyspieszenia(auto bedzie jak mul)
Jak widzicie sa + i - tych ustawien. Sami sprobujcie sobie ustawic tuning osiagow kazdy ma inne gusta a o gustach sie nei rozmawia. PAMIETAJCIE nie przesadzajcie z ustawieniami bo otrzymacie rezultat przeciwny do zamierzonego.
autor: d0ll4r
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002
Christina Richards
, phpBB 2 Version by
phpBB2.de
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin